Dersom du ønsker å bli kunde hos oss, men av ulike grunner ikke er trygg i digitale medier eller ikke har BankID, kan du likevel bli kunde med pass.
Her finner du informasjonen du trenger for å bli bankkunde hos oss som ikke-digital kunde.
- Avtal møte med banken ved å ringe oss på 35 99 20 00 eller kom innom og book et møte i et av våre lokalkontorer.
- Møt opp i banken til den avtale timen med gyldig pass eller annen godkjent legitimasjon som nasjonalt ID-kort, førerkort eller bankkort med bilde (utstedt fra annen bank).
I banken kan vi hjelpe deg med:
- Få økonomisk rådgiving gjennom din egen personlige rådgiver
- Opprette konto
- Informasjon om og mulighet til lån og forsikringer
- Få kontoinformasjon og full oversikt over din konto
- Overføre penger
- Betale regninger
- Korttjenester
- Veiledning til bruk av digitale løsninger
- Opprettelse av disposisjonsfullmakt