Hopp til innholdet
Kantar 3

Kundeundersøkelse til bankens bedriftskunder snart i gang

Bankens årlige kundemåling for bedrifter er på trappene

Vi er opptatt av å videreutvikle bankens tjenester i tråd med våre kunders ønsker og behov. Derfor gjennomfører vi blant annet årlige kundemålinger. Her får kundene våre mulighet til å gi sine tilbakemeldinger og påvirke bankens fremtidige prioriteringer. 

Årets kundemåling for bedriftskunder gjennomføres i perioden ca 23. september til 10. oktober. 

Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Kantar, og en rekke av våre kunder er trukket ut til å motta en e-postinvitasjon følgende avsender-id: Kantar (feedback@kantarsurvey.com)

Besvarelsen tar 8-10 minutter. 

Vi håper du har mulighet til å delta og bidra til at vi kan bli en enda bedre bank for våre kunder i fremtiden.

Vi publiserer denne informasjonen for å opplyse om at dersom du mottar epost fra Kantar (sjekk også spam-filter), så er det altså snakk om vår kundeundersøkelse, og ikke en svindel-epost.