Hopp til innholdet
Kantar 3

Kundeundersøkelse til bankens bedriftskunder

Bankens årlige kundemåling for bedrifter er på trappene

Vi er opptatt av å videreutvikle bankens tjenester i tråd med våre kunders ønsker og behov. Derfor gjennomfører vi blant annet årlige kundemålinger. Her får kundene våre mulighet til å gi sine tilbakemeldinger og påvirke bankens fremtidige prioriteringer. 

Årets kundemåling for bedriftskunder gjennomføres i perioden ca 12. til 30. september og 8-10 minutter:

Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Kantar/Norsk Gallup, og en rekke av våre kunder er trukket ut til å motta en e-postinvitasjon med følgende avsender-id: 
Kantar (survey@norskgallup.no). Får du invitasjon så er det altså en undersøkelse og ikke spam.

Vi håper du har mulighet til å delta og bidra til at vi kan bli en enda bedre bank for våre kunder i fremtiden.